Veelgestelde vragen

Betaal ik verzendkosten?

Bij al onze bestellingen naar Nederland betaal je €4,95 verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Voor volledige terugbetaling is het van belang dat goederen in originele staat zijn en indien mogelijk in originele verpakking. Let er wel op dat de retourkosten voor jouw rekening zijn.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op dit moment is het alleen mogelijk om te betalen met IDEAL.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als jouw bestelling voor 20:00 besteld is, geven wij het pakket op dezelfde dag mee aan PostNL. In de meeste gevallen zal jouw bestelling de volgende dag geleverd zijn, met uitzondering op bestellingen die op zaterdag geplaatst zijn. Deze zullen waarschijnlijk op dinsdag aankomen.

Let op: vanwege COVID-19 kan de levering langer duren dan normaal. Wij hopen op uw begrip.

Is voor 20:00 besteld morgen in huis?

Ja, in de meeste gevallen zal jouw bestelling de volgende dag al in de brievenbus liggen. Op zondag en maandag wordt er niet bezorgd, dus als jij op zaterdag besteld, zal jouw pakket pas dinsdag aankomen.

Kan ik mijn bestelling laten personaliseren?

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om jouw artikelen te laten personaliseren.

Wat zijn de retourkosten?

Al onze producten kunnen teruggestuurd worden als brievenbuspakket. Onze producten verzenden wij via een PostNL Servicepoint, dan zijn de kosten €4,10. De retourkosten verschillen per maatschappij en u bent vrij om gebruik te maken van een andere maatschappij.

Let op dat deze kosten voor jouw rekening zijn.

Worden jullie producten ook buiten Nederland geleverd?

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een bestelling op een adres te laten afleveren buiten Nederland. Wij hopen dat we op korte termijn ook onze producten naar het buitenland kunnen versturen.